BIULETYN INFORMACYJNY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Kwiaty i medale Prezydenta Miasta Lublin wręczane podczas Gali "Aktywni z Lublina", wrzesień 2022 r.

XV edycja konkursu promującego aktywność osób z niepełnosprawnością

Prezydent Miasta Lublin zaprasza do składania wniosków o przyznanie medali i wyróżnień specjalnych w XV. Konkursie dla osób oraz instytucji i organizacji wyróżniających się osiągnięciami lub realizowanymi na terenie miasta Lublin przedsięwzięciami na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością.

Cel konkursu

Celem Konkursu jest wyróżnienie i promowanie osób oraz instytucji i organizacji wyróżniających się
osiągnięciami lub realizowanymi na terenie miasta Lublin przedsięwzięciami na rzecz aktywizacji
i integracji osób z niepełnosprawnościami

Nagrody

Nagrodami w konkursie są Medale Prezydenta Miasta Lublin, które zostaną wręczone na corocznym uroczystym spotkaniu ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością. W szczególnych przypadkach możliwe jest przyznanie wyróżnień specjalnych.

Kategorie konkursowe

Medale i wyróżnienia specjalne przyznawane są w trzech kategoriach:

  1. kategoria I – wybitne osiągnięcia zawodowe, twórcze, sportowe osób z niepełnosprawnością;
  2. kategoria II – realizacja przez osoby fizyczne przedsięwzięć na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością;
  3. kategoria III – zaangażowanie instytucji/organizacji w działalność na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej oraz integracji osób z niepełnosprawnością.

Zgłoszenia

Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest terminowe złożenie wypełnionego zgłoszenia.

Do Konkursu mogą zgłaszać się samodzielnie lub zostać zgłoszone osoby fizyczne, organizacje
i instytucje posiadające siedzibę lub wykonujące działalność na terenie miasta Lublin, zwane
„kandydatami”.

Każdy może zgłosić maksymalnie dwóch kandydatów w poszczególnych kategoriach.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. imię i nazwisko lub nazwę kandydata;
  2. dane podmiotu zgłaszającego kandydata;
  3. czytelny podpis kandydata lub podmiotu zgłaszającego kandydata;
  4. uzasadnienie;
  5. zgodę kandydata na udział w konkursie;
  6. zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych oraz przetwarzanie wizerunku;
  7. ewentualne załączniki potwierdzające wybitne osiągnięcia osób z niepełnosprawnością w różnych dziedzinach lub zrealizowane na terenie miasta Lublin przedsięwzięcia na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością.

Uzasadnienie nie powinno obejmować więcej niż jedną stronę formatu A4 dla każdego kandydata.

Terminy

Zgłoszenia należy przesłać do 25 sierpnia 2023 r. pocztą na adres:

Wydział ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Zana 38, 20-601 Lublin lub dostarczyć osobiście do siedziby Wydziału (sekretariat, pok. 012, w godz. 7.30 : 15.30)

lub do Biura Obsługi Mieszkańców (poniedziałek od 07:45 do 16:45 oraz wtorek, środa, czwartek, piątek od 07:45 do 15:15), usytuowanych przy ulicach:

  • ul. Wieniawska 14,
  • ul. Filaretów 44,
  • ul. Szaserów 13-15,
  • ul. Franciszka Kleeberga 12 a,
  • ul. Wolska 11.

O zachowaniu terminu, o którym mowa wyżej, decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Lublin.

Dokumenty do pobrania

Notatka powstała na podstawie informacji zawartych na stronie Urzędu Miasta Lublin.

Facebook