BIULETYN INFORMACYJNY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Baner graficzny z tekstem: Kongres Pro NGO 21.10.2020 r. Po obu stronach tekstu zdjęcia portretowe prelegentów

Kongres Pro NGO

Fundacja Pro NGO przygotowuje wydarzenie dla organizacji pozarządowych, dzięki któremu praktycy ze świata biznesu, urzędów, techniki oraz osoby współpracujące z organizacjami pozarządowymi, podzielą się wiedzą i doświadczeniem w temacie skutecznych i efektywnych działań.

Założenia Kongresu Pro NGO
  • Termin: 21 października 2020 r.
  • 100% online na platformie Clickmeeting
  • Forma: moderowana debata, 60-90 minut na panel tematyczny plus przerwa
  • Uczestnicy: Organizacje pozarządowe z kraju
  • Liczba dostępnych miejsc: 1000 osób
  • Koszt udziału: bezpłatnie, obowiązkowa rejestracja
  • Konkursy z nagrodami dla uczestników co 2 godziny
  • Obserwuj wydarzenie na Facebooku

Link do rejestracji.

Etapy rejestracji:

  1. Zarejestruj się na stronie ClickMeeting
  2. Jeśli dysponujemy wolnymi miejscami, w ciągu 48 godzin potwierdzimy Twój udział w Kongresie i otrzymasz link, poprzez który dołączysz do wydarzenia.
  3. Jeśli po 72 godzinach nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder spam.
  4. Nie musisz instalować aplikacji. Wystarczy w dniu kongresu kliknąć w przesłany, indywidualny link, aby skutecznie wziąć udział w wydarzeniu.

 

Zapowiedź Kongresu Pro NGO

Harmonogram

9:00 – Rozpoczęcie Kongresu Pro NGO

9:10 – 10:40 – Panel I. Rola urzędów we współpracy z NGO.

  • Michał Góra – kierownik Działu Ekonomii Społecznej w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Krakowie, zajmuje się projektami m.in. wspierającymi współpracę samorządu z organizacjami pozarządowymi, od 14 lat radny samorządu gminnego/powiatowego
  • Michał Kądziołka – wicedyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
    Nowosądeczanin, wykładowca akademicki.
    Jest wiceprzewodniczącym Rady Miasta Nowego Sącza. W Radzie Miasta pracuje w Komisjach Finansów Publicznych, Infrastruktury i Środowiska.
    Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Gospodarka Przestrzenna specjalność Zarządzanie Miastem oraz Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu specjalność Zarządzanie Turystyką oraz Fundusze Europejskie w Rozwoju Lokalnym i Regionalnym. Absolwent Master of Business Administration w Wyższej Szkole Biznesu National Louis University w Nowym Sączu.
  • Joanna Glezman – Pełnomocnik Marszałka ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, kieruje Biurem Dialogu Społecznego i Pożytku Publicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Od 15 lat zajmuje się współpracą samorządu województwa z organizacjami pozarządowymi, w tym zlecaniem zadań publicznych. Uczestniczy w opracowywaniu dokumentów strategicznych i programów Województwa, w których uwzględniane są tematy rozwoju kapitału społecznego regionu.

10:40 – 11:00 – Przerwa

11:00 – 12:30 Panel II. Firmy i korporacje – cechy skutecznej współpracy.

Prelegenci:

  • Zyta Machnicka – CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness, autorka książki “Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” oraz bloga CandidateExperience.pl. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.
  • Ewa Szymkowska-Nowak – Menedżer ds. CSR w UBS w Polsce, odpowiedzialna za programu wolontariatu pracowniczego w firmie oraz zarzadzanie projektami na rzecz lokalnej społeczności. Prywatnie mama dwójki synów (4 i 8 lat) oraz pasjonatka wypraw rowerowych do odległych krajów. Chętnie dzieli się swoja wiedza i doświadczeniem w różnych projektach społecznych. Wierzy, ze uśmiechem można zdobyć świat i ludzkie serca.
  • Agata Goor – Członek Zarządu Fundacji Enea, doświadczony menadżer CSR, obecnie kieruje Biurem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Enei, z którą jest związana od ponad 10 lat. Prowadzi i koordynuje kluczowe projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz współtworzy program wolontariatu pracowniczego.

12:30 – 13:00 – Przerwa

13:00 – 14:30 Panel III. Jak ONI to zrobili?

Prelegenci:

  • Jasiek Mela – podróżnik, społecznik oraz mówca motywacyjny. W 2002 roku, mając 13 lat, uległ ciężkiemu wypadkowi ? w wyniku porażenia prądem (15 000 V) amputowano mu rękę i nogę. Dwa lata później razem z polarnikiem Markiem Kamińskim wyruszył na wyprawę na Biegun Północny i Południowy. W kolejnych latach uczestniczył w wyprawach na Kilimandżaro, Elbrus, wspinał się na górę El Capitan, przebiegł New York City Marathon i ukończył triathlon Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia.
  • Łukasz Salwarowski – Prezes Stowarzyszenia MANKO, ekonomista, socjolog, działacz społeczny, dziennikarz i wydawca mediów. Jest redaktorem naczelnym Magazynu Ogólnopolski Głos Seniora oraz inicjatorem Programu Gmina Przyjazna Seniorom, Ogólnopolska Karta Seniora oraz już siedmiu edycji Ogólnopolskich Senioraliów w Krakowie. Zasiada w Radzie Organizacji Pacjentów przy RPP, a od 2020 r. w Radzie Dostępności przy MFiPR oraz Radzie ds. Polityki Senioralnej przy MRPiPS.

14:30 – 15:00 Przerwa

15:00 – 16:30 Panel IV. “Nowe” w służbie społeczeństwu.

  • Tomasz Bołcun – Brand Manager w ClickMeeting. Prowadził projekty i kampanie reklamowe dla marek B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych (KOŁO, Young Digital Planet, BMW, Energa). Lubi projektować ?podróże klientów?, i to bez względu na branżę i obszar geograficzny. Od 5 lat związany z branżą webinarów i widekonferencji.
  • Adrian Wojtuń – Email marketing specialist – Sprzedawca i miłośnik marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem. W swojej codziennej pracy z klientami we FreshMailu koncentruje się na podejściu win-win. Na bieżąco śledzi trendy związane z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami IT w szczególności SaaS i model IoT. Prywatnie miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej.
  • Tomasz Chołast – jest pomysłodawcą i współzałożycielem serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Współtworzył Stowarzyszenie Startup Founders, którego był kilkuletnim prezesem. Doświadczenie nabywał współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów.

16:30 – 16:45 – Zakończenie Kongresu Pro NGO

Partnerzy:

ClickMeeting

Instytucja Województwa Małopolskiego – Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie

Źródło: pro-ngo.pl

Facebook

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą optymalizację treści na niej zawartych. Czytaj więcej o polityce prywatności i plikach cookies