Fundacja Pro NGO przygotowuje wydarzenie dla organizacji pozarządowych, dzięki któremu praktycy ze świata biznesu, urzędów, techniki oraz osoby współpracujące z organizacjami pozarządowymi, podzielą się wiedzą i doświadczeniem w temacie skutecznych i efektywnych działań.
Założenia Kongresu Pro NGO
- Termin: 21 października 2020 r.
- 100% online na platformie Clickmeeting
- Forma: moderowana debata, 60-90 minut na panel tematyczny plus przerwa
- Uczestnicy: Organizacje pozarządowe z kraju
- Liczba dostępnych miejsc: 1000 osób
- Koszt udziału: bezpłatnie, obowiązkowa rejestracja
- Konkursy z nagrodami dla uczestników co 2 godziny
- Obserwuj wydarzenie na Facebooku
Etapy rejestracji:
- Zarejestruj się na stronie ClickMeeting
- Jeśli dysponujemy wolnymi miejscami, w ciągu 48 godzin potwierdzimy Twój udział w Kongresie i otrzymasz link, poprzez który dołączysz do wydarzenia.
- Jeśli po 72 godzinach nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder spam.
- Nie musisz instalować aplikacji. Wystarczy w dniu kongresu kliknąć w przesłany, indywidualny link, aby skutecznie wziąć udział w wydarzeniu.
Zapowiedź Kongresu Pro NGO
Harmonogram
9:00 – Rozpoczęcie Kongresu Pro NGO
9:10 – 10:40 – Panel I. Rola urzędów we współpracy z NGO.
- Michał Góra – kierownik Działu Ekonomii Społecznej w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Krakowie, zajmuje się projektami m.in. wspierającymi współpracę samorządu z organizacjami pozarządowymi, od 14 lat radny samorządu gminnego/powiatowego
- Michał Kądziołka – wicedyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Nowosądeczanin, wykładowca akademicki.
Jest wiceprzewodniczącym Rady Miasta Nowego Sącza. W Radzie Miasta pracuje w Komisjach Finansów Publicznych, Infrastruktury i Środowiska.
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Gospodarka Przestrzenna specjalność Zarządzanie Miastem oraz Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu specjalność Zarządzanie Turystyką oraz Fundusze Europejskie w Rozwoju Lokalnym i Regionalnym. Absolwent Master of Business Administration w Wyższej Szkole Biznesu National Louis University w Nowym Sączu. - Joanna Glezman – Pełnomocnik Marszałka ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, kieruje Biurem Dialogu Społecznego i Pożytku Publicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Od 15 lat zajmuje się współpracą samorządu województwa z organizacjami pozarządowymi, w tym zlecaniem zadań publicznych. Uczestniczy w opracowywaniu dokumentów strategicznych i programów Województwa, w których uwzględniane są tematy rozwoju kapitału społecznego regionu.
10:40 – 11:00 – Przerwa
11:00 – 12:30 Panel II. Firmy i korporacje – cechy skutecznej współpracy.
Prelegenci:
- Zyta Machnicka – CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness, autorka książki “Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” oraz bloga CandidateExperience.pl. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.
- Ewa Szymkowska-Nowak – Menedżer ds. CSR w UBS w Polsce, odpowiedzialna za programu wolontariatu pracowniczego w firmie oraz zarzadzanie projektami na rzecz lokalnej społeczności. Prywatnie mama dwójki synów (4 i 8 lat) oraz pasjonatka wypraw rowerowych do odległych krajów. Chętnie dzieli się swoja wiedza i doświadczeniem w różnych projektach społecznych. Wierzy, ze uśmiechem można zdobyć świat i ludzkie serca.
- Agata Goor – Członek Zarządu Fundacji Enea, doświadczony menadżer CSR, obecnie kieruje Biurem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Enei, z którą jest związana od ponad 10 lat. Prowadzi i koordynuje kluczowe projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz współtworzy program wolontariatu pracowniczego.
12:30 – 13:00 – Przerwa
13:00 – 14:30 Panel III. Jak ONI to zrobili?
Prelegenci:
- Jasiek Mela – podróżnik, społecznik oraz mówca motywacyjny. W 2002 roku, mając 13 lat, uległ ciężkiemu wypadkowi ? w wyniku porażenia prądem (15 000 V) amputowano mu rękę i nogę. Dwa lata później razem z polarnikiem Markiem Kamińskim wyruszył na wyprawę na Biegun Północny i Południowy. W kolejnych latach uczestniczył w wyprawach na Kilimandżaro, Elbrus, wspinał się na górę El Capitan, przebiegł New York City Marathon i ukończył triathlon Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia.
- Łukasz Salwarowski – Prezes Stowarzyszenia MANKO, ekonomista, socjolog, działacz społeczny, dziennikarz i wydawca mediów. Jest redaktorem naczelnym Magazynu Ogólnopolski Głos Seniora oraz inicjatorem Programu Gmina Przyjazna Seniorom, Ogólnopolska Karta Seniora oraz już siedmiu edycji Ogólnopolskich Senioraliów w Krakowie. Zasiada w Radzie Organizacji Pacjentów przy RPP, a od 2020 r. w Radzie Dostępności przy MFiPR oraz Radzie ds. Polityki Senioralnej przy MRPiPS.
14:30 – 15:00 Przerwa
15:00 – 16:30 Panel IV. “Nowe” w służbie społeczeństwu.
- Tomasz Bołcun – Brand Manager w ClickMeeting. Prowadził projekty i kampanie reklamowe dla marek B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych (KOŁO, Young Digital Planet, BMW, Energa). Lubi projektować ?podróże klientów?, i to bez względu na branżę i obszar geograficzny. Od 5 lat związany z branżą webinarów i widekonferencji.
- Adrian Wojtuń – Email marketing specialist – Sprzedawca i miłośnik marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem. W swojej codziennej pracy z klientami we FreshMailu koncentruje się na podejściu win-win. Na bieżąco śledzi trendy związane z nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami IT w szczególności SaaS i model IoT. Prywatnie miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej.
- Tomasz Chołast – jest pomysłodawcą i współzałożycielem serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Współtworzył Stowarzyszenie Startup Founders, którego był kilkuletnim prezesem. Doświadczenie nabywał współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów.
16:30 – 16:45 – Zakończenie Kongresu Pro NGO
Partnerzy:
ClickMeeting
Instytucja Województwa Małopolskiego – Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Źródło: pro-ngo.pl