Prezydent Miasta Lublin zaprasza do składania wniosków o przyznanie medali i wyróżnień specjalnych w XV. Konkursie dla osób oraz instytucji i organizacji wyróżniających się osiągnięciami lub realizowanymi na terenie miasta Lublin przedsięwzięciami na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością.
Cel konkursu
Celem Konkursu jest wyróżnienie i promowanie osób oraz instytucji i organizacji wyróżniających się
osiągnięciami lub realizowanymi na terenie miasta Lublin przedsięwzięciami na rzecz aktywizacji
i integracji osób z niepełnosprawnościami
Nagrody
Nagrodami w konkursie są Medale Prezydenta Miasta Lublin, które zostaną wręczone na corocznym uroczystym spotkaniu ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością. W szczególnych przypadkach możliwe jest przyznanie wyróżnień specjalnych.
Kategorie konkursowe
Medale i wyróżnienia specjalne przyznawane są w trzech kategoriach:
- kategoria I – wybitne osiągnięcia zawodowe, twórcze, sportowe osób z niepełnosprawnością;
- kategoria II – realizacja przez osoby fizyczne przedsięwzięć na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością;
- kategoria III – zaangażowanie instytucji/organizacji w działalność na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej oraz integracji osób z niepełnosprawnością.
Zgłoszenia
Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest terminowe złożenie wypełnionego zgłoszenia.
Do Konkursu mogą zgłaszać się samodzielnie lub zostać zgłoszone osoby fizyczne, organizacje
i instytucje posiadające siedzibę lub wykonujące działalność na terenie miasta Lublin, zwane
„kandydatami”.
Każdy może zgłosić maksymalnie dwóch kandydatów w poszczególnych kategoriach.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę kandydata;
- dane podmiotu zgłaszającego kandydata;
- czytelny podpis kandydata lub podmiotu zgłaszającego kandydata;
- uzasadnienie;
- zgodę kandydata na udział w konkursie;
- zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych oraz przetwarzanie wizerunku;
- ewentualne załączniki potwierdzające wybitne osiągnięcia osób z niepełnosprawnością w różnych dziedzinach lub zrealizowane na terenie miasta Lublin przedsięwzięcia na rzecz aktywizacji i integracji osób z niepełnosprawnością.
Uzasadnienie nie powinno obejmować więcej niż jedną stronę formatu A4 dla każdego kandydata.
Terminy
Zgłoszenia należy przesłać do 25 sierpnia 2023 r. pocztą na adres:
Wydział ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Zana 38, 20-601 Lublin lub dostarczyć osobiście do siedziby Wydziału (sekretariat, pok. 012, w godz. 7.30 : 15.30)
lub do Biura Obsługi Mieszkańców (poniedziałek od 07:45 do 16:45 oraz wtorek, środa, czwartek, piątek od 07:45 do 15:15), usytuowanych przy ulicach:
- ul. Wieniawska 14,
- ul. Filaretów 44,
- ul. Szaserów 13-15,
- ul. Franciszka Kleeberga 12 a,
- ul. Wolska 11.
O zachowaniu terminu, o którym mowa wyżej, decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Lublin.
Dokumenty do pobrania
Notatka powstała na podstawie informacji zawartych na stronie Urzędu Miasta Lublin.