Urząd Miasta Lublin zaprasza organizacje pozarządowe do udziału w spotkaniu informacyjnym na temat Gminnego Programu Rewitalizacji.
Spotkanie odbędzie się w dniu 28 marca (wtorek) 2023 r. o godz. 16.00 w Urzędzie Miasta Lublin przy ul. Spokojnej 2, w sali nr 252. Na spotkaniu zostaną przedstawione możliwości uzyskania dofinansowania na realizację projektów związanych z rewitalizacją zdegradowanych obszarów miejskich.
Urząd Miasta Lublin w dalszym ciągu prowadzi prace nad projektem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Lublina na lata 2023-2030. Gminny Program Rewitalizacji jest dokumentem strategicznym, który pozwala planować oraz prowadzić proces rewitalizacji, jednocześnie daje on możliwość ubiegania się o środki unijne.
W dniu 17 stycznia 2023 r. Zarząd Województwa Lubelskiego uchwałą nr CDXXIV/7457/2023 przyjął Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie dla programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Przewidziany jest nabór wniosków w ramach Działania 11.1 – Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich (mapa z granicami dzielnic (PDF 221,24kB), którego ogłoszenie planowane jest w ciągu najbliższych miesięcy.
W związku z tym zapraszamy Państwa na spotkanie w sprawie przygotowania propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizowanych lub planowanych do realizacji przez Państwa organizacje. Zachęcamy do przygotowania wstępnych pomysłów, draftów projektów czy pytań, które pomogą Państwu w aplikowaniu o środki.
Informacja oraz grafika pochodzą ze strony Urzędu Miasta Lublin.