BIULETYN INFORMACYJNY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dwie czerwone tabliczki na ścianie budynku: Prezydent Miasta Lublin. Urząd Miasta Lublin

Nabór Członków Społecznej Rady do spraw Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Lublin

Organizacje pozarządowe i fundacje działające na terenie Miasta Lublin mogą zgłosić po 1 kandydacie na członka Rady.

W zgłoszeniu należy podać:

  • nazwę organizacji lub fundacji zgłaszającej, adres jej siedziby,
  • imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, numer telefonu osoby zgłaszanej,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład Rady.

Zgłoszenia należy składać:

W terminie 21 dni od dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego w siedzibie Biura ds. Osób Niepełnosprawnych przy ulicy Stanisława Leszczyńskiego 23, pokój 110; 20 – 068 Lublin, z dopiskiem ”Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Lublin”.

Prezydent Miasta Lublin

Facebook